keylasure

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av gthotel yolo - 2 juli 2013 19:15

Bild2

Av gthotel yolo - 2 juli 2013 19:14

Ligger i mammas säng och kollar på tv chillkrill. <3

Av gthotel yolo - 2 juli 2013 19:12

Till dig från mig :-*

Av gthotel yolo - 2 juli 2013 14:25

hej babes ;*

idag har jag gått ut med mina hundar, just nu  sitter jag i tvrummet på en soffa hahah.. med datorn i knäet, skitvarm. :<

och mamma i fotöljen med irma i knäet, irma ligger och njuter av livet vid mammas hals.<3

såsött, sitter med mit headset och poppar musik.. hehe. <;

ska ut och jogga eller gå med mamma och möta pappa 9km att gå dit, <;

men jaja.. behöver endå röra på fläsket. o;

bilder på mig, <*.

     

 

den som ni såg sist, var ett foto jag tog idag, hehe s;

en sak jag hatar mest innom djur eller insekter, SPINDLAR OCH MYGGOR OCH.. TVÄRNITAR. uuuhhhhhhsssshhhh.. hate THEM..

:'<

kan nån superhjälte komma och rädda mig? <3

jag bryr mig inte om att jag är ful längre, 

i just want to be myself in erika style yeah.

finns på kik : erikaretro hehe^^

följ mig gärna på insta;  erikadsson :*

ni är bäst mina besökare. :*

saknar dig felix. <3

 

(cry girl cry..

 

puss och hej bffs. :*

/keylish.

Tidigare månad - Senare månad

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards