keylasure

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av gthotel yolo - 21 maj 2013 18:59

hejhejhejhejhejehej, jag är så jävla kär i en kille på riktigt och på gt, värkliga känslor för dig, <3

har gjort nya kläder till dig på en bild, hope you like it! (y.

 

 

min kärlek till dig är så stark, om du bara visste hur mkt du betyder för mig.. <3

 


 

så sannt om oss. 

/keylish.


Av gthotel yolo - 21 maj 2013 16:49

hellå hellå alla söta godisar, AHHAHAHHA. o:

okejokejokejokej, lova saker så måste man, 

jag är förälskad i en kille, säger inte hans namn håhå. <3

love him ssooo fcking mkt.

 

 

HAHAHAH molly? är du chockad? aww..

     

nöjda?? 

/keylish.

Av gthotel yolo - 21 maj 2013 07:02

jag har loftsäng, stort svart hål i hjärtat, osv.. lik mig med denna depplåt.

 



jaop.. min nya header;

 


lite effekt okok?


 


på min header ska jag skriva; välkommen till mig blogg! (: by sure.


/keylsih.

Av gthotel yolo - 21 maj 2013 06:52

skola idag då.. var ledig igår studiedag, fett gött.

färgade håret igår föressten ;

 

Före:

 

 

abooow.. ser ni blonda utväxten vid min bena? fett pinsamt att gå så , ja lovar er..går med kepa då.. min obey yolo#

 

EFTER:

 

 

Lila rött brunt aktigt, vad tycker ni?:)

nästa gång tror  jag att jag ska satsa på ljusbrun / rött. <':

en låt innan jag drar till bussen! <3


mycket vacker låt.. när man mår dåligt, kan jag faktist plåga mig, börjar gråta av denna låt.. vet faktist inte varför..

när jag var 13 lyssnade jag på mkt depplåtar med Sofijah Lizen och Louiiise.

man mår bara dåligare av dom låtarna.. det är sannt.

jag börjar betee mig som dom, '' jag är glad för sånna vänner som jag har tur att mamma var där när ingenting var kvar.. ''

'' 

typ såhär.. kaaxa upp sig.., jag gör det bara för folk jag känner, annars tror hela skolan att jag är helt cp, jag måste vara säker på att säga saker till mina friends som man kan lita på, om dom är redo att komma in i min tråkiga historia, jag kan bara säga att jag haft anorexia.. på gränsfall, inget att skryta om i know, det var hemskt, ..


/keylish.

Tidigare månad - Senare månad

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards