keylasure

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av gthotel yolo - 28 maj 2013 06:38

hej alla vackra/fina och underbara personer!!

Idag gäller det irl!! ;)

u go erika wooohoo! o;

om ni undrar vad så kan jag lika väl förklara saken! ;

jag ska nämnligen få en uppgift i klassen att skriva fakta om självaste; BRUNO MARS!! på engelskan najjjsss!

och jag har gjorde ett affish ( eller hur fan det stavas..

vi ska sätta upp den i korridoren,så hela skolan ser, i hela 7an är vi 100 personer, i min förra skolan var vi sammanlagt 100, så det känns stort.. hehe. 

igår fick jag en lapp om ansökan till busskort nästa år, hoppas jag får! fick inte detta året, så elakt..

men då kan jag ju inte åka tåg som jag brukar!

SUUUUCCCKKKKK THIS SHIT!


godnatt sverige.. 

nejmen, skola snart.. sitter och dunkar sönder WORK HARD PLAY HARD!!!

låten;

 

 

 yeyeyyeyeye , fett skön låt!

en liten bäbis bild på mig, nejmen xd

 

kommentarerna på fb;

 

 

så sött!!!

/keylish.

Tidigare månad - Senare månad

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards