keylasure

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av gthotel yolo - 3 juni 2013 17:14

hejhej!

jag vet inte enns om ni saknat mina inlägg eller så. s;

jag har iallafall saknat er!

för er som inte vet detta, så är det att jag fyller 15 imorgon, fett nice va? <':

funderar på att sluta på gt då, kanske för stor för er '' hallonpuffare '' eller så..

ni kanske inte gillar sånna som är 15 år, och sen så sviker ni mig.. så no way.

ska iaf tänka på det!

lite random bilder på miiiggggh.

       

 

japp.. 

nu lite låtar, som kanske är lite gamla. men vemfan bryr sig?

ni som bryr er behöver inte lyssna!



denna låt ;

just a dream - nelly 

den är så jävla vacker, tröst låt när man bara vill försvinna från livet. :/



miley cyrus låt är så vacker och bra att sjunga till när ens hjärta är krossat som mitt är. </3



/keylish.

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards