keylasure

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av gthotel yolo - 17 juni 2013 13:01

hejhej, chillar i sommarskolan med carro!

visste inte att hon skulle vara med på sommarskolan,fett kul !   


matte & slutar halv 3, ska ta 3 bussen eller en buss.. lawl..

 


/keylish


Av gthotel yolo - 17 juni 2013 07:37

heloojsaaan.. 

sommarskola nudå yeeah.♥ 

ganska osäker på vad som är vad..

kommer få lov att ta sena bussen så man kommer 9:10 och det börjar 9... så vet inte om jag kmr få skäll eller när alla slutar får jag sitta 10 minuter och vänta.. :'<

alltså, nya lärare .. och allt.. känner iaf en kompis dära '' AMANDA. '' så är inte helt alone :c

har eyeliner på mig idag.. woop woop ☺ ☺ ☺ ☺ :*

♥-♥

HAHAHAH.. nejmen :'<

påsssssss.

   

inte utseendet som ränkas.. det är insidan. okok?

jag säger aldrig att folk är fula eller så.. jag

 

 tycker att det är så himla lågt att tycka illa om en person..

så jag säger såhär; ALLA ÄR FINA SOM NI ÄR & JAG ÄR GLAD ATT JAG JUST SÅG DIG NYSS. OKEJ?!

/keylish.

woups.. en låt elr?! ♥


♥.♥ påss. :*


man kan shakea rumpan till denna låt, 

hatar det på ett sätt , som säger '' niggah.. ''


ska tänka på denna låt idag..

för att muttra upp mig, kommer kanske blogga på rasten p.s

ska ha sommarskola i ett gymnasium :3

läskigt :'(



klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards