keylasure

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av gthotel yolo - 19 juni 2013 13:57

tja har fett chill i sommarskolan , läraren är inte i klassrummet och man får vara på datorn, yeeey. 

ska chilla lite , slutar sen.   

slutar runt halv 3, mer en en jälva timme kvar. :'<

får kanske inte sitta vid datorn hemma, men men.. ska prata med mamma om en mobil som jag VILL HA,

ska få den nästa vecka och ska fråga mamma om jag kan gå ner på chlas olsons och kolla om dom har färgen vit, och om den finns kvar. :)

hoppas.. 995 kr, drömpris.   

känner mig så .. fattig , har halva priset 500kr, 

ska panta burkar och spara pengar, sen får mamma och pappa spendera lite money på den också :*

ska skaffa KIK, insta och fb? tips på appar man måste ha? 

det är ; Samsung Galaxy Ace   

 

vi ses kanske imorgon eller idag, vi får väl se?

och ja.. tråkigt tråkigt på gt.. 

ingen som vill vara med mig. x)

/keylish.'

 

 

 

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards