keylasure

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av gthotel yolo - 12 juni 2013 22:10

hejhej!, 

blev ganska sur imorse, musikläraren sa att våran lektion var inställt ( första.. och jag fick rådamp, åkte till skolan för att inte göra något i en och en halvtimme? kunde fan ha haft sovmorgon!!

så puckat .. så puckat.. att man inte säger det i förväg?

imorgon sovmorgon till 10 över 10.. då är det att städa skåp till 11, sen klockan 12 ska man fika med klassen och hitta på ngt.. blir väl inget ute.. kommer spöregna hela dagen imorgon.. sen på fredag har jag SKOLAVSLUTNIING, GAAAAAAAAAAAAAH! skönt. :<

bild på mig, p.s solade idag också. <3

 

 

taloppsan! hejsan svejsan, sitter och chillar med felix på gt. <3

kul att han kunde ställa upp att vara inne med mig, annars skulle jag sitta helt ensam och bara tråka som faaan.. :'<

inte kul för lilla mig!, han ger mig de kärlek jag behöver! <3

 puss!!!

 

/keylish.

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards