keylasure

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av gthotel yolo - 25 juni 2013 07:07

heeej snyggingar. 

fick reda på nyss att jag kommer endå få min mobil på torsdag / fredag, yeah!

ska visa en bild på min snygga m'o

bil, ska kolla på nätet också om man kan beställa skal till min mobil ^_^ 

  

såhär ser mobilen ut. <3-<3

kolla, MARKET, ooommmggggg. har inte haft appmobiltigare, så ja..

jo, min htc jag har nu, men typ vad heter det.. marketplace elle r ngt, cpar sig.. går inte att komma in på den skiten.. 

appen vägrar.

 

säger hejdå till denna mobil snart, kommer sakna dig lite, för alla fcking minnen. <3

r.i.p htc sense <3

ägare; erika som är mogen nu för att lämna dig och skaffa en ny bästavän, du kommer få ligga i en låda, där jag kan ta upp dig då och då. <3

AHHAHA, r.i.p <3

 

inte varje dag man ser en i gasmask och i äkta militär mössa? :')

jag är stolt att jag fick testa maassaaa saker där.

nämner tyvärr inte ut saker.

sommarskola idag då. <-<

suck..!

JAAA, datatid idag <33333

så kommer in på datorn efter sommarskolan, kommer hem runt halv 4 med tåget.

ärsåtrött. 

kan sova nu, längtar, bara 3 dagar kvar , sen får jag sova hur länge jag vill, 

säger bara en sak, grattis till er som får bra betyg i matte, iaf.. jag fick bara E, 

hadde F i höst, men aa..

dampat sönder i matte. :<

next top model.. låten är så bra. <3


/keylish.

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards