keylasure

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av gthotel yolo - 18 juni 2013 11:09

Sommarskolan.. Kul va? nä..

Ni som på gt vill nå mig , finns på Facebook: Erika Smultron Retro

på kamrat : RetroErika

kamrat.com

hehe..

Är inne mest på Facebook.com via mobilen och skolan har gratis WiFi så..

Har snart gjort klart en hel mattebok som har 50 sidor.. heja mig   


Carro är tyvärr sjuk idag.. så har ingen att vara med..

Hoppas inte Rasmus och Martin börjar krama mig igen ..

dom bara; '' hatar du mig erika? '' alltså shiet..

OCH DU FELIX.. SLUTA IGGA MIG PÅ GT, OKOK? VILL VARA MED DIG NÄR JAG KOMMER HEM.. SÅ VAR BEREDD PÅ ATT SVARA..

HAR EN ÖVERASSKNING ÅT DIG, OCH ALLA ANDRA SOM VILL. HETER kecha. / sure. på gt . PUSS :*

/keylish.

 

klocket

Presentation


hej allihopa och välkomma till min blogg!
Hoppas ni kommer gilla den ! ♥
det blir lite saker om vad jag ska göra eller gör,
längtar efter eller ser framimot.
fakta om mig:
namn: Erika.
ålder: 15 nyss fyllt.
intressen: dansa , gt och ta foton

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

manga.

Blinking Cute Box Cat

blomma

Candy Crush Saga - Cluster Wrapped Candy

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

ye

 


Ovido - Quiz & Flashcards